طراحی سایت

وبلاگ آموزش طراحی و بهینه سازی وب سایت

طراحی سایت

۱۷۷ بازديد

طراحی سایت در کرج

طراحی سایت در کرج

این که آیا شما یک مدیر شرکت تبلیغاتی، یک مدیر رستوران، یک پزشک یا هر گونه کسب و کار که نیاز به حضور آنلاین را دارید، یک پیشنهاد کاملا سفارشی برای نیازهای شما ایجاد می کنیم. ما علاقه مند به شناختن شما و کسب و کار شما هستیم تا بتوانیم بهترین راه حل را ارائه دهیم. هر راه حل یکسان نیست و هر مشتری نیازهای یکسانی را ندارد.

طراحی سایت آموزشی

چرا آموزشگاه ها حتما نیاز به وب سایت دارند؟وب سایت آموزشگاه قطعا بهترین جایی است که می تواند به معرفی فعالیت ها و سوابق و مزایای آموزشگاه نسبت به آموزشگاه های رقیبان بپردازد. امروزه اکثر مردم بویژه دانشجویان و دانش آموزان برای تحقیق و کسب اطلاعات و تصمیم گیری در انتخاب یک آموزشگاه معتبراز جستجو در اینترنت و نگاه کردن به وب سایت آت آموزشگاه استفاده می کنند.
بنابراین در نزد دانشجویان و دانش آموزان اولین چیزی که نقش بسزایی در جذب به آن آموزشگاه ایفا می کند وب سایت آن آموزشگاه می باشد، مخصوصا اینکه آن وبسایت به خوبی طراحی شده باشد و بخصوص در نتایج جستجوی گوگل توانسته باشد که جایگاه خوبی را کسب کرده باشد.
بهترین را برای اینکه افراد بتوانند برای آموزش رشته و مطالب مورد نظر خود فاصله های جغرافیایی را حذف کنند یا اینکه در هر مکان دلخواه و در هر زمانی بخواهند به محتوای آموزشی مورد نظر خود دسترسی داشته باشند یا اینکه به دلیل مشغله کاری یا به هر دلیلی دیگری نمی توانند در کلاس حضور پیدا کنند، بهترین و تکمیل ترین راه طراحی سایت آموزشی برای این افراد است.

 


طراحی سایت شرکتی

امروزه برای هر شرکت و برندی داشتن یک پایگاه اختصاصی آنلاین از از الزامات و ضروری ترین چیزها بشمار می رود، شما با طراحی سایت شرکتی و پیاده سازی آن به بهترین و حرفه ای ترین شکل در واقع یک دفتر کار حرفه ای را برای خود در دنیای بزرگ کسب و کار آنلاین ایجاد کرده اید.
در حال حاضر راه اندازی یک سایت شرکتی دیگر تنها برای کلاس کاری آن شرکت بکار نمی رود و نقش بسیار مهم و پررنگی در کسب و کارها را ایفا می کند. تجربه ثابت کرده که شرکت هایی که این مزیت بزرگ را برای کسب و کار خود نادیده می گیرند، فرصت های بسیار زیادی را در مقایسه با رقبای خو از دست می دهند.
امروزه اکثر افراد برای پیدا کردن کالا و خدمات مورد نیاز خود به صورت آنلاین و از طریق اینترنت اقدام به جستجو می کنند و مشتریان ازطریق وب سایت آن شرکت با محصولات و اطلاعات تماس آن شرکت آشنا می شوند. در نتیجه کاملا واضح است که شرکت هایی که از این مزیت برخوردار هستند نسبت به رقبای خود در فروش محصولات و خدمات ارائه شده پیشی می گیرند.
طراحی سایت شرکتی حرفه ای با گرافیک جذاب، مهم ترین نقش را در برندینگ برای شرکت ها می باشد و به عنوان یک ویترین زیبا برای معرفی آن شرکت در فضای آنلاین است. طراحی سایت شرکتی برای برندها همانند داشتن پایگاهی در اینترنت است که از طریق آن می توانند محصولات و خدماتشان را بدون واسطه به مشتریان خود معرفی کنند.
متاسفانه یا خوشبختانه شرکت های طراحی وب سایت هایی هستند که برای طراحی سایت شرکتی قیمت هایی به شما میدهند که کاملا دور از ذهن و تنها برای بدست آوردن مشتری و سود خود می باشند. معمولا این نوع وب سایت ها بعد از چند ماه بدلیل هیچ گونه کارایی و پشتیبانی بدون هیچ گونه نتیجه و سودی به حال خود رها می شوند و مدیر آن برند را از دنیای بزرگ کسب و کار آنلاین دلسرد می کند. وقتی مدیر یک شرکت بابت طراحی سایت شرکت خود حاضر نیست هزینه کند و یک مبلغ متناسب با نرم بازار برای وب سایت شرکتش که هویت آن شرکت در فضای اینترنت که یک جایگاه بین المللی و جهانی محسوب میشود بپردازد، قطعا انتظار افزایش مشتریان یا حداقل سطح مشتریانش نیز در همان حد و اندازه خواهد بود.


طراحی سایت پزشکی


امروزه افراد برای پیدا کردن اطلاعات درباره بیماری خود و روش های درمان و بهترین پزشکان متخصص در زمینه آن بیماری بدون شک قبل از هر چیز به اینترنت رجوع می‌کنند. در حال حاضر افراد برای پیدا کردن یک پزشک متخصص خوب به وب سایت های آن ها مراجعه می کند و با دیدن رزومه آن پزشک و نظرات بیماران دیگره درباره آن پزشک و عکس هایی که از بیماران و مطب او در وب سایت موجود است پزشک و متخصص مورد نظر خود را انتخاب می کنند.
در گذشته شیوه جذب بیماران با امروز متفاوت بود، در سال های پیش پزشکان از طریق تبلیغات محیطی و چاپی ومعرفی افراد و استخدام بازاریاب و هزینه های بسیار بالا برای راه های غیر اصولی به جذب بیماران می پرداختند.
بهترین و کم هزینه ترین راه برای برند سازی شخصی یک پزشک قطعا طراحی سایت پزشکی برای او می باشد و این کار به راحتی ازطریق کلمات کلیدی قرار داده شده در وب سایت مانند: بهترین متخصص زیبایی، بهترین جراح قلب،… امکان پذیر می باشد.
بنابراین فعالان حوزه درمانی اعم از پزشکان و مراکز و شرکت‌های خدمات درمانی برای بهتر دیده شدن و معرفی خدمات و تخصص و حوزه فعالیتشان بدون شک باید حضوری فعال در دنیای اینترنت داشته باشند. طراحی سایت پزشکی بهترین راه برای ارتباط سریع و مستقیم بین بیمار و پزشک می باشد و در آگاهی آنها از خدمات پزشکی آن مرکز درمانی بهترین نقش را ایفا می کند.


طراحی سایت فروشگاهی

خرید اینترنتی (به انگلیسی: Online Shopping) نوعی خرید است که از طریق فروشگاه‌های اینترنتی انجام می‌شود. از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین سایت‌های خرید اینترنتی می‌توان به سایت‌های ebay و amazon اشاره کرد.
اولین بار در سال ۱۹۹۱ تیم برنرز لی تجارت الکترونیک را پایه‌گذاری کرد و در سال ۱۹۹۴ که بانکداری آنلاین ایجاد شد، شرکت پیتزا هات اولین فروش اینترنتی خود را آغاز کرد. در همان سال شرکت نت اسکیپ ارتباط امنیت لایه انتقال (SSL) را ابداع و ایجاد کرد و خرید اینترنتی به وسیله این پروتوکل ایجاد شد. همچنین در همان سال کمپانی آلمانی اینترشاپ(Intershop) اولین سیستم فروش اینترنتی خود را ایجاد کرد. ۱۹۹۵ شرکت آمازون. کام و سال ۱۹۹۶ شرکت ئی بی نیز فعالیت‌های خود را شروع کردند. 
سایت های فروشگاهی در واقع راحت ترین و کم هزینه ترین راه برای خرید بی واسطه برای مشتریان است. در این وب سایت ها به دلیل نداشتن محدودیت جا مدیران آن کسب و کار می توانند به راحتی تعداد بی شماری از محصولات خود را با عکس های با کیفیت و حرفه ای و گرافیک زیبا به بهترین نحو محصولات خود را به نمایش بگذارند.
همیشه هنگام خرید وقتی که شما وارد یک فروشگاه می شوید مهم ترین مسئله نحوه استقبال فروشنده از شما می باشد که این نکته درباره خرید شما از یک سایت فروشگاهی هم صدق می کند و مهم ترین نقش را در تصمیم گیری شما در خرید از آن وب سایت ایفا می کند.
سایتی که بر مبنای روانشناسی رنگ و چیدمان حرفه ای عناصر بصری آن وب سایت و محصولات آن و بر اساس استراتژی های دقیق خرید و امنیت کاربران در پرداخت آنلاین ایجاد شده باشد قطعا اعتماد و نظر مشتری را به خود جلب می کند.
مهم ترین صفحه یک وب سایت فروشگاهی صفحه اصلی آن سایت است که در واقع حکم ویترین آن فروشگاه را دارد. در این صفحه بایستی جشنواره های فروش، پیشنهادات ویژه، تخفیف ها و… به صورت کاملا استاندارد و زیبا از نظر دیداری ارائه شوند.


طراحی سایت شخصی

ایجاد یک وب سایت شخصی چه لزومی دارد؟با پیدایش شبکه های اجتماعی این باور به وجود آمده که نیاز به داشتن وب سایت های شخصی کاهش پیدا کرده است. گرچه شبکه های اجتماعی می توانند یک رسانه آنلاین مناسبی برای معرفی افراد باشند، اما هیچ گاه کارایی یک وب سایت شخصی برای اطلاع رسانی متمرکز با دامنه اختصاصی افراد را ندارد.
در شبکه های اجتماعی چیزهایی که از لحاظ دیداری بسیار مهم هستند مانند قالب و گرافیگ آن به صورت غیر فابل تغییر و ثابت هستند و گرافیک و قالب مهم ترین گزینه در وب سایت های شخصی بشمار می رود. گرافیک و نوع ساختار مهم ترین نکته برای معرفی برای معرفی افراد و زمینه کاری آن ها بشمار می رود.
در حال حاضر افراد بیشتر دیداری هستند، بنابراین بیشتر ترجیح می دهند هر چیزی را ببینند به جای اینکه بشنوند. برای معرفی تخصص و سوابق کاری رزومه شما ممکن است بگوید که شما چه تخصص و چه توانایی هایی را دارید، اما با سایت شخصی خود، شما می توانید کسی را به صورت مستقیم به وبلاگ ببرید و نشان دهد که چه چیزهایی کار شما را از از دیگران متمایز می کند. با نمونه ها، تصاویر پروژه هایی که در آن ها کار کرده اید، مقالاتی که نوشته اید، عکس های سمینار هایی که در آن ها شرکت کرده ایدو… در سایت شخصی شما می تواند بهترین و تکمیل ترین معرف شما و هویت آنلاین شما عمل کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.