محصولات وان و جکوزی اُیو کالا

وبلاگ آموزش طراحی و بهینه سازی وب سایت

محصولات وان و جکوزی اُیو کالا

۷۹ بازديد

وان و جکوزی

وان و جکوزی همیشه محبوب بوده اند و این محبوبیت در حال افزایش است که هر روز افراد بیشتر از عجایب وان و جکوزی و اثر آب درمانی برای تسکین عضلات خسته، استرس دوباره، افزایش متابولیسم و بهبود سلامت کلی آگاه می شوند. با این وجود قبل از انتخاب وان جکوزی باید به چند نکته فکر کنید، از جمله طراحی وان و چگونگی تناسب آن با دکوراسیون کلی شما، نیازهای برق و نوع موادی که می توانید برای وان انتخاب کنید.
اولین مواردی که باید قبل از انتخاب وان جکوزی مورد توجه قرار گیرد، طراحی خود وان و اطمینان از مطابقت آن با طراحی کلی سرویس بهداشتی است. وان و جکوزی قسمت برجسته ای از سرویس بهداشتی خواهد بود، بنابراین ضروری است که رنگ آن متناسب با دکوراسیون عمومی باشد. همچنین باید به شکل و سبک توجه شود. اگر دستشویی شما به سبک مدرن ساخته شده باشد.
وقتی صحبت از نیاز به برق جکوزی می شود ، اطمینان از وجود نیروی کافی در دسترس برای فعال کردن جت های ماساژ بسیار مهم است. یک قانون خوب این است که برای هر بیست جت باید یک پمپ جداگانه وجود داشته باشد و بدیهی است که در صورت عدم کافی بودن منبع تغذیه ، فشار وارد می کند. نکته ای که باید بخاطر بسپارید این است که استفاده از یک متخصص دارای مجوز برای نصب وان برای اطمینان از استاندارد بودن منبع تغذیه و نصب ایمن آن، از نکات حائز اهمیت است.

وان و جکوزی در انواع مختلف مواد موجود است. بسیاری از این مواد می توانند ظاهری منحصر به فرد به سرویس بهداشتی اضافه کنند، اما از نظر قابلیت استفاده از وان اکریلیک استاندارد توصیه می شود. اکریلیک نه تنها به طور طبیعی براق است، بلکه از نظر شیمیایی نیز غیر غابل نفوذ است. وان اکریلیک نه رنگ می بازد و نه لکه دار می شود.

حدودا ۱۵ سالی می شود که وان و جکوزی حمام در ابعاد کوچک و بزرگ وارد بازار شده است. این وان جکوزی ها مانند نمونه های موجود در استخرها و باشگاه های ورزشی می باشند که برای کسانی که می خواهند به صورت مستمر و روزمره در داخل آپارتمان و منزل مسکونی خود استفاده کنند.

آخرین نکته ای که باید هنگام انتخاب وان جکوزی خود در نظر بگیرید این است که چه نوع لوازم جانبی اختیاری را می خواهید نصب کنید. امروزه جکوزی ها دارای ویژگی های اضافی متنوعی هستند که باعث می شود حمام کردن بیش از یک تجربه مبتنی بر آب باشد. برخی از وان و جکوزی ها دارای نور ماتریس LED هستند که جلوه های روشنایی را ارائه می دهد، که می تواند برای تهیه کروموتراپی برنامه ریزی شود.
اکثر جکوزی های مدرن همچنین با سیستم اوزوناتور ، یک ماده ضدعفونی کننده طبیعی ارائه می شوند که استفاده از سایر مواد شیمیایی را تا حد خوبی کاهش می دهد.

وان و جکوزی ها دارای چه امکاناتی می باشند:

جکوزی‌های مدرن دارای تجهیزات و امکاناتی هستند که باعث ایجاد تفاوت آن ها با جکوزی ها قدیمی تر شده است.

جت و ماساژور:

امواجی که به علت جت و ماساژور ها داخل آب جکوزی ایجاد می شود سبب خاصیت آب درمانی جکوزی می شود، ماساژور ها به دو دسته تقسیم می شوند:

  • ماساژور کناری
  • ماساژور کف

سیستم تزریق گاز ازن به منظور استرلیزه کردن آب :

  • چراغ‌های زیر آب
  • چراغ‌های پس‌زمینه
  • صفحه کنترل کامپیوتری
  • رادیو

اسپیکر ضدآب:

می توانید با استفاده از این آپشن اهنگ مورد علاقه خود را وقتی داخل جکوزی قرار دارید گوش دهید و با آرامش داخل آب دراز بکشید.

بالشتک زیرسری :

برای راحتی افراد از بالشتک های زیر سری استفاده شده تا شخص در آرامش بتواند داخل جکوزی و وان قرار گیرد.

قیمت وان و جکوزی

قیمت مدل های مختلف وان و جکوزی به عوامل مختلفی بستگی دارد، جنس، گنجایش، امکانات و آپشن های مختلف و … مجموعه ای از عوامل هستند که بر قیمت وان و جکوزی تاثیر مستقیم دارند.

خرید و فروش وان و جکوزی در سایت ایو کالا

مشتریان عزیز می توانند با مراجعه به سایت اُیو کالا تمامی اطلاعات مورد نیاز برای خرید وان و جکوزی را کسب کرده و وان مورد نظر خود را انتخاب کنند سایت اُیو کالا با در نظر گرفتن سلیقه های مختلف و ارائه طیف گسترده ای از محصولات فضایی را برای خرید امن و ایمن در شرایط کنونی کرونا ایجاد کرده است تا مشتریان عزیز بتوانند با خیالی آسوده و راحت به خرید خود بپردازند.

اجزای تشکیل دهنده وان و جکوزی

  • پانل : به دیواره های وان و جکوزی گفته می شود.
  • شاسی: اسکلت کلی وان و جکوزی است که از جنس تمام استیل می باشد و خاصیت ضد زنگ زدگی و ضد پوسیدگی را دارا هستند.
  • پمپ: وظیفه پمپ ها داخل جکوزی انتقال آب با فشار بالا به داخل جکوزی می باشد.
  • جت ها:‌ در واقع تفاوت وان و جکوزی وجود جت داخل جکوزی است که خاصیت آب درمانی دارد.

انواع وان و جکوزی از نظر جنس

وان ها از نظر جنس به چند دسته وان کامپوزیتی، وان پلیمری، وان فایبرگلاسی، وان فولادی، وان چدنی، وان چوبی و سنگی تقسیم می شود که هر یک به طور مجزا درباره توضیح داده شده است.

وان و جکوزی کامپوزیتی :

وان های کامپوزیتی در دسته وان های مدرنی هستندکه به تازگی وارد بازار شده است و از نظر وزنی از وان های چدنی خیلی کم وزن ترمی باشند و بسیار کاربردی و محبوب هستند ، در ساخت وان های کامپوزیتی از فولاد سنگین و لایه پرسلان استفاده می شود، هدف از ساخت وان های کامپوزیتی ایجاد وان های بادوام و مقاوم است.

وان و جکوزی پلیمری :

وان های پلیمری وان هایی هستند که در ساخت آن ها از سنگ های مرمر وگرانیت استفاده می شود هزینه ساخت وان های پلیمری بالاتر از وان های پلاستیکی است وان های پلیمر سطح صافی ندارند و همین موجب می شود بعد از مدتی باعث ایجاد لایه ای بر روی وان شده و باعث شکستگی وان شود.

وان و جکوزی فایبرگلاسی :

یکی از موادی که بسیار در وان ها به کار می روند فایبرگلاس است، فایبرگلاس یا همان پلاستیک بسیار قابل انعطاف می باشند
و به همین دلیل سازنده های آن می توانند به راحتی به آن شکل دهند و آن را در طرح های مختلف ایجاد کنند، وان های فایبرگلاسی دارای وزن پایینی می باشند اما نظافت وان های فایبرگلاسی کمی سخت است و با هر مواد شوینده ای نمی توان آن ها را تمیز کرد.

وان و جکوزی فولادی :

وان های فولادی از فولاد ضد زنگ درست شده اند و وزن بیشتری نسبت به وان های پلاستیکی دارند و دارای قیمت مناسبی می باشند اما به صورت دما آب را کاهش می دهند چرا که گرما به سرعت از فولاد انتقال پیدا می کند.

وان و جکوزی چدنی :

وان های چدنی مانند وان های فولادی با لایه پرسلان پوشش داده می شود و دارای استحکام بالایی می باشد
وان های چدنی دارای وزن زیادی می باشند و مانند فولاد گرما را انتقال می دهند اما این انتقال گرما فقط یک بار صورت می گیرد و در طولانی مدت گرما را نگه می دارد.

وان و جکوزی چوبی و سنگی :

وان های چوبی و وان های سنگی وان هایی هستند که بیش تر قابل توجه افرادی که به سبک سنتی علاقه مند هستند.

وان ها از نظر ابعاد

وان ها از نظر ابعاد به سه دسته کوچک ، متوسط و بزرگ تقسیم می شوند که وان های کوچک در اندازه طول ۱۴۰ ، عرض ۷۶، ارتفاع ۳۸ اندازه استاندارد وان های کوچک است و وان های متوسط در اندازه طول ۱۵۲، عرض ۸۱، ارتفاع ۴۵ اندازه استاندارد وان های متوسط است و وان های بزرگ در اندازه طول ۱۸۲، عرض ۹۲ و ارتفاع ۵۱ اندازه استاندارد وان های بزرگ است.

منبع : اُیو کالا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.