چاپ کاتالوگ در کرج

وبلاگ آموزش طراحی و بهینه سازی وب سایت

چاپ کاتالوگ در کرج

۱۹۱ بازديد
چاپ کاتالوگ در کرج

شاید در شهر کرج و یا استان البرز مشغول به کسب درآمد هستید و به دنبال یک چاپ کاتالوگ برای محصولات خود در کرج هستید.
شما برای این منظور شاید به دفاتر فنی یا شرکت های تبلیغاتی مراجعه کنید. البته که چاپ خانه های متعددی در کرج نیز مشغول به فعالیت می باشند. اگر با تیم حره ای آشنا نباشید خدایی نکرده مشمول ضرر می شوید.

کاتالوگ ها در واقع به معرفی برند و محصولات و خدمات ارائه شده شما می پردازند. استفاده از تصاویر گرافیکی و خلاقانه و عکس های با کیفیت محصولات باعث افزایش جلب توجه مشتریان به برند شما می گردند. کاتالوگ ها نیز مانند هر وسیله تبلیغاتی دیگری باید از اصول و ویژگی های خاصی پیروی نمایند و شما لازم است قبل از سفارش طراحی و چاپ کاتالوگ در کرج به این مسائل توجه کافی را داشت باشید.

هدف از سفارش طراحی و چاپ کاتالوگ در کرج چیست؟

با توجه به اینکه تنوع تولید محصولات شرکت ها هر روزه در حال افزایش می باشد و معرفی هرکدام از محصولات بصورت شفاهی برای مشتریان کاری سخت و وقت گیر می باشد از اینرو مدیران ایت شرکت ها برای جبران این زمان از دست رفته می بایست با طراحی و چاپ کاتالوگ در کرج محصولات و خدمات خود را اینگونه معرفی نمایند. با توجه به روند پیشرفت تکنولوژی و بزرگ شدن فضای مجازی تصور شد که دیگر نیازی به کاتالوگ نمی باشد اما با گذشت زمان اهمیت وجود کاتالوگ حتی بیشتر از قبل نمایان گردید. حتی شاهد هستیم که کاتالوگ ها مجازی نیز طراحی شدند که نتیجه این امر باعث گردیده کاتالوگ تاثیر مستقیم بر روی فروش محصولات داشته باشد. اگر بخواهیم تبلیغات مصور یعنی بروشور و کاتالوگ را با سایر تبلیغات مانند تلویزیون مقایسه کنیم می بینیم که چاپ کاتالوگ به مراتب ارزانتر از و به صرفه تر از تبلیغات تلویزیونی می باشد.

 

 

کاتالوگ در کرج برای چه کسانی چاپ می شوند؟

کاتالوگ را می توان برای همه صنف ها طراحی و چاپ نمود . حتی اگر شما کارگاهی کوچک هستید حتما برای معرفی محصولاتتان باید از کاتالوگ استفاده نمایید. شما از طریق کاتالوگ می توانید پیام خود را به مشتری انتقال دهید.
امروزه در کرج با توجه به رشد جمعیت و بازارهای هدف گوناگون شما مجبور به زراحی و چاپ کاتالوگ در کرج هستید. این کار باعث می شود که برند و محصولات شما به خوبی در بین مردم و مشتریان معرفی شود و در نتیجه افزایش فروش را به همراه داشته باشد.

بسیار پیش آمده که عکاسی صنعتی شما مناسب چاپ کاتالوگ نبوده ، یا طراحی منحصر به فردی برای شما انجام نشده است ، یا حتی از کیفیت رنگ و کاغذ چاپ راضی نبوده اید.
داشتن یک کاتالوگ خوب در واقع یک سرمایه گذاری کوتاه و شاید بلند مدت باشد.
شما با برنامه ریزی دقیق می توانید کاتلوگی داشته باشید که نه تنها در کرج و استان البرز حتی قابل رقابت با سایر رقبای شما در سراسر کشور باشد.
مشتریان شما می توانند از طریق یک بروشور و یا کاتالوگ شما را در شهرتان کرج و یا سراسر کشور پیدا کنند و اقدام به خرید کنند.

عکس محصولات شما بر روی یک کاغذ با کیفیت به مراتب بهتر و تاثیر گذارتر از صفحه نمایش یک رایانه است. مشتریان با دیدن محصولات شما در قالب یک کاتالوگ بهتر می تواندد برای خرید ترغیب شوند. شما با چاپ کاتالوگ در کرج می توانید محصولاتتان را آنگونه که باید معرفی نمایید.

یکی از روش های موثر و کار آمد در خصوص معرفی محصولات و خدمات به مشتریان، ارائه کاتالوگ و بروشور باشد. شاید از خودتان بپرسید در دنیای دیجیتال عصر حاضر آیا لزومی بر چاپ کاغذ و روش های بازاریابی سنتی هنوز قابل قبول است؟ ما به شما قاطعانه می گوییم که بله قابل قبول و کارآمد است.

طراحی کاتالوگ تاثیر گذار و گویا از مولفه هایی است که می تواند احتمال انتخاب شما توسط مشتری را افزایش می دهد.

کاتالوگ نه تنها به معرفی محصولات شما می پردازد بلکه نام و برند شما را نیز به نمایش می گذارد و تبلیغ می نماید. در واقع کاتالوگ بیانگر اصول کلی شرکت شما در مقابل مشتریان است. از همین رو شما باید دقت و توجه خاصی را در انتخاب چاپ کاتالوگ در کرج خرج نمایید.

امروزه در کرج به واسطه شهرک های صنعتی متعددی که وجود دارند شرکت های تولیدی و صنعتی رقابت خاصی را در جهت به دست آوردن سهم فروش بیشتر آغاز نموده اند. انتخاب طراحی و چاپ کاتالوگ در کرج با کیفیت می تواند شما را از سایر رقبا متمایز سازد و سهم بیشتری را در بازار به خود اختصاص نمایید.
به واسطه همین شرکت های متعدد در بازار کسانی که کار چاپ کاتالوگ در کرج را انجام می دهند نیز روز به روز در حال افزایش است و اکثرا از کیفیت و خلاقیت بی بهره هستند.

 

راههای مناسب برای چاپ کاتالوگ در کرج:

۱- محصولاتی در خور و با کیفیت تر تولید کنید ، اصلاحا شرکت ها با عنوان صادراتی از این محصولات نام می برند. این محصولات از محصول معموملی با کیفیت تر و لیبل منظم و خوانا و بسیار تمیز ساخته شده است.
۲- از محصولات خود عکاسی صنعتی انجام دهید، عکاسی صنعتی می تواند محصول شما را بی ارزش و یا به یک برند تبدیل کند، پس در انتخاب یک عکاس صنعتی یا شرکتی که کار عکاسی صنعتی در کرج را به صورت حرفه ای انجام می دهد دقت کنید.
۳- عکس محصولات را بدون برک گراند و با روتوش حرفه ای در اختیار همان شرکت که کار عکاسی را انجام داده و یا شرکتی که کار طراحی و چاپ کاتالوگ را در کرج انجام می دهد قرار دهید. این کار اگر توسط یک شرکت انجام شود نتیجه ی بهتری را دارد.
۴- حتما ایده های مورد نظر و یا لیست رقبا یتان و رنگ سازمانی و لوگیتان را در اختیار شرکت طراحی و چاپ کاتالوگ در کرج قرار دهید.
۵- بعد از تایید و قبل از چاپ کاتالوگ در کرج از نمونه کارها و کیفیت چاپ شرکت مورد نظر مطلع شوید.
۶- برای نظارت برچاپ و کنترل نحوه ی چاپ از ناظر چاپ و یا خودتان استفاده کنید.

رسام تصویر با تکیه بر جدید ترین سبک های طراحی روز دنیا توانسته است در زمینه طراحی کاتالوگ در کرج، چاپ کاتالوگ در کرج همراه با عکاسی صنعتی کاملا حرفه ای رضایتمندی کاملی برای کارفرمایان خود فراهم آورد.

خوشبختانه تیم مجرب و با تجربه رسام با سابقه عالی و درخشان خود در زمینه طراحی و چاپ کاتالوگ در کرج می تواند با بالاترین کیفیت چاپ کاتالوگ در زمینه معرفی هرچه بهتر محصولات و خدمات شما کمک نماید.

چگونگی چاپ کاتالوگ در کرج

کاتالوگ یک بخش فرعی بازاریابی تخصصی است که زمانی که درست طراحی و تولید ‌شود، باعث می شود مشتریان بدون توجه به رقیبان خرید خود را از شما انجام دهند. با ارائه یک نمایش اغوا کننده و جذاب از محصولات به روش مشخص، کاتالوگ شما می‌تواند به یکی از قدرتمندترین ابزار برای اقدام در فروش بیشتر شما تبدیل شود، به خصوص زمانی که با یک استراتژی بازاریابی مناسب همگام می‌شود.
چگونگی چاپ کاتالوگ در کرج باید متناسب با وضعیت اجتماعی شهر کرج انجام پذیرد. یک کاتالوگ موفق باید به خوبی طراحی شده‌باشد، و مهم‌تر از همه، باید برای انتقال تصویر شرکت شما به شیوه‌ای که به مخاطبین شما مربوط است، طراحی شود. به عنوان مثال، یک کاتالوگ در نظر گرفته‌ شده برای فروش ابزار و لوازم الکترونیکی مدرن باید ظاهر و تصویر بسیار متفاوت با یک هدف برای فروش تجهیزات پخت را ارائه کند.

پوشش جلو کاتالوگ

پوشش جلویی اولین برداشت شما است، و همانند بسیاری از جنبه‌های دیگر در زندگی، برداشت اول در درجه اول بصری است. بنابراین پوشش جلویی کاتالوگ شما باید جذاب باشد. بسته به محصول و بازار شما، ممکن است بخواهید احساس خاصی از طراوت، راحتی و یا هیجان را ارایه دهید. طراحی پوشش جلویی کاتالوگ بسیاری از عموامل اصلی طراحی کلی کاتالوگ را در بر می گیرد. طراحی مناسب پوشش جلویی کاتالوگ می تواند در چاپ کاتالوگ در کرج بسیار موثر باشد.

سعی کنید تصویری را انتخاب کنید که به مخاطبین شما مربوط است، و این باعث می‌شود که آن ‌ها بخواهند از محصولات شما استفاده کنند. به عنوان مثال، اگر شما تجهیزات ورزشی می‌فروشید، ممکن است بخواهید یک تصویر متحرک از یک دوچرخه‌سوار را مشخص کنید. شما می توانید برای عکاسی محصولات خود در جهت چاپ کاتالوگ در کرج با کارشناسان عکاسی ما در ارتباط باشید.

پوشش پشتی کاتالوگ

پوشش پشتی اغلب کاتالوگ‌ها در کرج مورد غفلت قرار می‌گیرد، که اغلب به فضای فضای خالی و خسته‌کننده با بارکد و آدرس محدود می‌شود. ما می توانیم با طراحی مناسب پوشش پشت کاتالوگ در هنگام چاپ کاتالوگ در کرج توجه مشتریان را بیشتر از قبل جلب نماییم.
اگر برنامه‌های دیگری برای پوشش پشتی داشته باشید، می‌توانید جایگاه دوم خود را در صفحه آخر صفحه داخلی در کاتالوگ تعیین کنید، زیرا ابتدا زمانی که کاتالوگ از پشت باز می‌شود، چشم خواننده به آنجا وارد می‌شود.

صفحات داخلی

صفحات داخلی کاتالوگ در واقع بخش معرفی محصولات شما می باشد. طراحی این صفحات به همراه عکس های محصولات شما در ترغیب کردن افراد برای خرید محصول و یا خدمات شما بسیار تاثیر گذار است.

منبع : http://www.rasamtasvir.com/%DA%86%D8%A7%D9%BE-%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D8%A7%D9%84%D9%88%DA%AF-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AC/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.