نمايندگي بيمه در كرج

وبلاگ آموزش طراحی و بهینه سازی وب سایت

نمايندگي بيمه در كرج

۱۲۶ بازديد

نمایندگی بیمه در کرج

نمایندگی بیمه ایران در کرج (کد نمایندگی : 33147) با مدیریت خانم لیلا سادات حسینی با دو مدرک لیسانس (مدیریت بازرگانی و حقوق) در سال ۱۳۸۹ مجوز صدور را اخذ و شروع به کار در عرصه خدمت رسانی به هم وطنان خود کرده است نمایندگی بیمه ایران در کرج (کد نمایندگی : 33147) با مدیریت خانم حسینی تا به امروز دارای یک دهه سابقه می باشد.
با کارشناسی بیمه در همه بخش ها به فعالیت می پردازد و آماده خدمت رسانی به بیمه گذاران استان البرز می باشد.
و شایان به ذکر است که هدف این نمایندگی کمک به افراد در مسیر آینده نگری آن ها است تا با انتخاب بیمه ایران از حمایت ها و پوشش های بیمه استفاده کنند.

ابتدا بهتر است تصورمان از مشاور بیمه را مورد ارزیابی قرار دهیم. چرا که مشاغل زیادی با اشتراکات فراوان در این رشته وجود دارد مثل کارگزار بیمه و یا کارشناس بیمه. مشاور بیمه بیش از آن که به کارشناس بیمه شباهت داشته باشد به کارگزاری بیمه شبیه است. اما کارگزار بیمه عنوانی به مراتب کلی تر است. تفاوت کارشناس بیمه با مشاور بیمه در دو موضوع خلاصه می‌شود اول آن که کارشناس بیمه ممکن است به صورت رسمی به استخدام ارگان‌های دولتی مانند دادگستری درآید در حالی که مشاور بیمه یک شغل آزاد و مستقل محسوب می‌شود. دیگر آن که مشاور بیمه امری است برای فروش بهتر و راهنمایی افراد حقیقی و حقوقی در جریان بیمه اما کارشناس بیمه معمولا بعد از عمل بیمه گزاری کارآیی دارد.

تفاوت مشاور بیمه با کارگزار نیز در نوع خدمتی که انجام می‌دهند و یا اهداف آن نیست. مشاور بیمه تنها به مشاوره به عنوان راهنمایی و یک موضوع تبلیغاتی می‌پردازد در حالی که کارگزار مستقیما به فروش بیمه اقدام می‌کند.

 

با اين وجود بايد گفت مشاور بيمه فردي به نمايندگي از بيمه‌اي خاص است كه به مشتريان خود كمك مي‌كند تا بهترين انتخاب را در نوع بيمه‌ها داشته باشند. شايد اين گونه به نظر برسد كه بيمه گزاري امري ساده است اما هنگامي كه از پيچيدگي‌هاي آن سخن بگوييم نياز به اين شغل را بيشتر احساس خواهيد كرد. بنابرايم ناچاريم براي توضيح بيشتر انواع بيمه را به عنوان مقدمه اي بر ادامه مباحث به اختصار بيان كنيم.

بيمه در كرج :

شركت هاي بيمه در قبال پولي كه اشخاص و يا سازمان ها  به آن ها پرداخت مي كنند تعهد ميدهند كه در صورت خسارات احتمالي از آن ها حمايت كنند.

انواع بيمه در نمايندگي بيمه در كرج

بيمه آتش سوزي :

يكي از حوادث غير قابل پيش بيني در مناطق مسكوني آتش سوزي مي باشد كه چه بسيار افرادي كه بخاطر اين موضوع و به علت نداشتن بيمه خسارت هاي گزافي را متحمل شده اند در صورتي كه اگر خانه خود را از قبل بيمه آتش سوزي مي كردند مي توانستند خسارت ها را از طريق بيمه آتش سوزي جبران كنند.

البته لازم به ذكر است كه علاوه بر بيمه آتش سوزي منزل ، بيمه هاي آتش سوزي ديگري با نام بيمه آتش سوزي مراكز غير صنعتي مانند فروشگاه ها ، بيمه آتش سوزي مراكز صنعتي كه افرادي كه در استان البرز ساكن هستند در نمايندگي بيمه در كرج محل سكونت يا محل كار خود را بيمه آتش سوزي كنند كه درصورت نياز بيمه خسارت هاي وارد شده را پرداخت نمايد.

بيمه اتومبيل :

يكي ديگر از انواع بيمه ها، بيمه اتومبيل است كه چه بسيارند كساني كه به علت نداشتن بيمه اتومبيل دچار مشكلاتي شده اند.

بيمه اتومبيل يكي از بيمه هاي ضروري و كاربردي است چرا كه به علت حضور روز افزون اتومبيل ها در سطح شهر و اتوبان ها و همچنين زياد شدن تصادفات ناشي از ازدحام اتومبيل ها هر شخصي نياز دارد كه ماشين خود را نسبت به خسارات احتمالي در اثر تصادف با اتومبيل ديگر و يا حتي شخص بيمه كند تا در صورت بروز مشكل بتواند خسارات ناشي را بپردازد.

علاوه بر اين موضوع بيمه بودن موجب مي شود تا استرس شخص در هنگام رانندگي كم شود وجود استرس و اضطراب خود يكي از عواملي است كه موجب مي شود شخص تمركز اش را از دست بدهد.

بيمه درماني :

يكي ديگر از انواع بيمه ها بيمه درماني است كه اين بيمه همان طور كه از اسمش مشخص است كه براي درمان بيماري يا رفع صدمه هاي احتمالي كه به شخص وارد مي شود را پرداخت مي كند كه اين پرداخت شامل، مبلغ ويزيت ، دارو و…. در واقع تمام هزينه هايي كه شخص براي درمان خود بايد پرداخت كند.

كه نمايندگي بيمه در كرج با بيمه درماني اشخاص خيال مردم البرز را از پرداخت هزينه بابت درمان راحت كرده اند.

بيمه مسئوليت :

نوعي از بيمه است كه افراد در برابر اشخاص ثالث انجام مي دهند.

بيمه مسئوليت نوعي بيمه مي باشد كه افراد كارفرما كاركنان خود را از طريق اين بيمه ، بيمه مي كند و با خيالي آسوده در صورت ايجاد مشكلي براي شخص در محيط كاري پاسخگو مي باشد .

به اين منظور به اين اسم معروف شده است كه در واقع حمايت از مسئوليت كاري كه افراد در محيط كاري بر عهده دارند و در صورت بروز هر گونه مشكل جوابگو مي باشند.

بيمه مسئوليت داراي بخش هاي مختلفي مي باشد كه به صورت اختصاصي در مقاله بيمه مسئوليت به اين موضوع مي پردازيم.

بيمه حمل و نقل :‌

بيمه حمل و نقل يكي ديگر از انواع بيمه هايي است كه در نمايندگي بيمه در كرج موجود مي باشد كه در اين بيمه كالا و محموله اي كه از محلي به محل ديگر حمل مي شود را بيمه مي كند كه در صورت ايجاد مشكل و خسارت براي كالا بيمه حمل و نقل خسارت وارد شده را پرداخته مي شود.

بيمه حمل و نقل در نمايندگي كرج به دو دسته تقسيم مي شود كه بيمه حمل و نقل ساده و بيمه حمل و نقل عمومي اين دو دسته مي باشند.

بيمه پول در نمايندگي بيمه در كرج :

بيمه پول بيمه اي است كه  خسارت هاي وارده به نقدي و غير نقدي را پوشش مي دهد.

كه اين بيمه به دو دسته بيمه پول درراه و بيمه پول در صندوق كه اين بيمه ها بستگي دارد كه شما پولتان داخل بانك است يا اين كه به صورت نقدي دستتان مي باشد كه در هر دو صورت به هر دليلي مثل آتش سوزي و … برايش مشكلي پيش بيايد بيمه پاسخگو مي باشد.

اهميت مشاوران بيمه در چيست ؟

مشاوران بيمه نسبت به اخبار جديد و اطلاعات جديدي كه درباره بيمه مي باشد آگاهي بيشتري نسبت به افراد عادي دارند و همين امر موجب مي شود تا افراد زماني كه مي خواهند قرارداد و بيمه نامه اي را ايجاد كنند از مشاوران بيمه استفاده كنند.

حتي همين بي اطلاعي از اين موضوعات سبب مي شود كه شخص نتواند حق و حقوق بيمه خود را در يافت نمايد.

يكي ديگر از فوايد مشاوران بيمه اين است كه اين افراد آگاهي كاملي درباره قوانين و مقررات بيمه دارند و به همين دليل افراد مي توانند از مشاوران بيمه براي آگاهي كامل از قوانين و مقررات پيدا كنند.

گستردگي شركت هاي مختلف بيمه

به دليل افزايش شركت هاي بيمه افراد مي توانند از مشاوران بيمه استفاده نمايند تا بهترين انتخاب را در بين شركت هاي بيمه داشته باشند.

تنوع در انواع بيمه

به دليل گسترش انواع بيمه هاي مختلف مشاوره بيمه مي تواند به صورت شفاف و دقيق بيمه گذار با انواع  بيمه آشنا كند تا شخص بتواند بنا بر نياز خود از بيمه هاي مختلف استفاده نمايد.

تخصصي بودن بيمه نامه ها

مشاوران بيمه بيمه گذاران را نسبت به تعهدات لازمه در هر قرار داد  بيمه آگاه مي كنند.

البته لازم به ذكر است كه هر نوع بيمه داراي مشاوران ومتخصصان خاص خود مي باشد كه در اون حوزه داراي آگاهي كاملي مي باشند.

مشاوره بيمه خوب

دركل به دليل گستردگي مشاوران بيمه شما بايد قبل از آن كه مشاوري را براي مشاوره بيمه خود انتخاب كنيد بايد درباره آن ها  تحقيق نمايد و بهترين گزينه را انتخاب كنيد تا بتواند به شما كاملا آگاهانه مشاوره دهد و شما را كاملا راهنمايي نمايد يكي از مواردي كه در انتخاب مشاوران بيمه بايد در نظر داشته باشيد تجربه آن ها در اين موضوع مي باشد.

در نتيجه افراد متخصص در اين عرصه مي توانند به شما كمك كنند كه به بهترين نحو قرارداده بيمه خود را منعقد كنيد و از مزايا و فوايد بيمه خود استفاده نماييد.

مشاوران بيمه به شما درباره صفر تا صد بيمه تان آگاهي مي دهند و سبب مي شوند تا شما با آگاهي كامل تري قرار داد ببنديد.

بيمه يكي از مواردي مي باشدكه با آن كه بسيار كارآمد و كاربردي است اما خيلي از افراد از داشتن آن طفره مي روند و مي گويند كه چرا و چه لزومي دارد كه ما داراي بيمه باشيم بر فرض مثال مي گويند ما جوان هستيم و از سلامت كامل برخورد داريم چرا بايد داراي بيمه سلامت باشيم يا بعد از خريد ماشيني مي گويند ما كه رانندگيمان خوب است چرا بايد ماشين خود را بيمه بدنه كنيم.

برخلاف تماميه افكاري كه داشتيد بر فرض من كه سالمم من كه رانندگيم خوبه من كه وضعيت مالي خوبي دارم.

اما بايد بگوييم كه داشتن بيمه  موجب مي شود در صورت ايجاد خسارات  وحادثه هاي غيرقابل پيش بيني به كمك ما و خانواده ما بيايد و از ما حمايت كند.

  • بيمه ثبات مالي خانواده را تضمين مي كند

مهم نيست كه شما در ماه چقدر درآمد داريد يا چقدر پس انداز مي كنيد يه خطر بزرگ ممكن شما و خانواده تان را دچار مشكل كند.

اما اگر شما بيمه شده باشيد در زمان هايي كه دچار حوادث ناگوار مي شويد بيمه ثبات مالي خانواده شما را تضمين مي كند و نمي گذارد كه ظهور مشكلات غيرقابل پيش بيني بر زندگي شما تاثير منفي بگذارد اما اگر شما بيمه نداشته باشيد اتفاق هاي ناگهاني مي تواند تخريب گر شرايط مالي خانواده شما باشد و زندگي شما را از نظر مالي تحت الشعاع قرار دهد و در نتيجه مشكلات ديگري را نيز به دنبال داشته باشد.

  • بيمه باعث آرامش خاطر مي شود

وقتي انسان آرامش داشته باشد راحت تر مي تواند مشكلات و اتفاقات را حل كند بيمه اين ويژگي را به شما هديه خواهد داد چرا كه خيال شما را راحت مي كند و با اطميناني كه از پشتيباني و حمايت بيمه داريد آرامش خاطر پيدا خواهيد كرد.

همين موضوع كه باعث شود شما در صورت بيماري به جاي آن كه به فكر پرداخت هزينه هاي ناشي از بيماري باشيد به درمان فكر كنيد و خيالتان از نظر مالي راحت باشد باعث آرامش خاطر است حتي سبب مي شود كه درمان شما زودتر جواب دهد به اين خاطر كه وقتي شما استرس نداشته باشيد و جاي آن ارامش خاطر داشته باشيد بدن نسبت به بيمار سريع تر جواب خواهد داد.

 

  • بيمه در زمان هاي سخت استرس را كاهش مي دهد

در زمان حادثه و مشكلات افراد دچار استرس خواهند شد كه همين استرس باعث

بسيار از مشكلات روحي و جسمي مي شود و تاثير بسزايي بر انسان دارد حال اگر شما داراي بيمه باشيد به دليل آن كه مي دانيد كسي هست كه در صورت ايجاد حادثه از شما حمايت كند در نتيجه استرس شما كاهش پيدا خواهد كرد.

حال با توجه به صحبت هايي كه شد شما عزيزان قطعا متوجه اهميت بيمه شده ايد و اميدوارم كه اگر تا به حال به سراغ بيمه نرفته بوديد حال به فكر باشيد و خود را بيمه كنيد.

بيمه يك نوع برنامه ريزي مالي است يعني شما با استفاده از آن شرايط سخت و ناگوار خود را مديريت مي كنيد و در واقع مي توان گفت آينده نگر هستيد.

شايد بگويد كه آدم نبايد منفي فكر كند و اگر مثبت باشد اتفاقي برايش پيش نميايد اما لازم است بگويم كه در زمينه مثبت فكر كردن نيز بايد متعادل بود و اين موضوع را در نظر گرفت كه ممكن است شرايطي پيش بيايد كه شما نمي توانيد به هيچ وجه جلوي رويداد و حادثه ناگوار را بگيريد.

حال اگر با بيمه قرار داد داشته باشيد در اين مواقع به كمك شما خواهد آمد و از شما حمايت خواهدكرد.

در واقع مي توان گفت بيمه يك نوع پس انداز است كه در مواقع خطر به داد ما خواهد رسيد.

پس در نتيجه هر انسان و هر خانواده اي نياز دارد كه بيمه باشد و يكي از موارد ضروري و مهم در چرخه زندگي است.

مخصوصا در زندگي كنوني كه حوادث و اتفاقات ناگوار بيش از پيش به ما نزديك مي باشد پس ما نياز به حمايت داريم.

منبع : نمايندگي بيمه در كرج (حسيني)

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.